dinsdag 2 juli 2013

Review: Sleek Glitter Eyeliner

Toen ik een tijdje terug jarig was, kreeg ik een heel tof cadeautje van een paar vriendinnen. Het was een doosje met Sleek producten! Ik sprong een gat in de lucht, want ik had één palette van Sleek en daar was in fan van, dus ik hoopte dat ook deze producten mij niet zouden teleurstellen. Een product wat ik vandaag ga reviewen is de Sleek Glitter Eyeliner. 
Sorry voor de foto, kreeg hem met geen mogelijkheid normaal



De verpakking van de eyeliner heeft dezelfde kleur als de eyeliner zelf: paars met glitters. Het ziet er wel een beetje goedkoop uit, maar daar mag ik het niet meteen op afrekenen. De kleur zelf ziet er mooi uit. De eyeliner heeft een flexibel, maar dik kwastje en er komt best veel product mee. 
Als ik hem swatch op mijn arm komt er geen goede strakke lijn vanaf, jammer! De glitters zijn soms dikker en verderop zie je haast niets. 
\
De swatch op mijn arm.
Je kunt goed zien dat de eyeliner een beetje klonterig is en dit kan misschien ook wel goed te zien zijn op het oog. De kleur vind ik wel mooi. Je kunt er een look wel heel anders door worden met zo'n funky glitter. 
Mijn ogen zonder iets erop
Ik maakte een paarse ooglook, omdat dit mij het leukst leek bij een paarse eyeliner. Aan de buitenkant heb ik een donkerpaars naar binnen geblend die aansloot bij een donker roze kleur. 
Dit is hoe de eyeliner eruit ziet. Ik heb aardig geknoeid op mijn wimpers, maar ik had natuurlijk nog geen mascara op! Ik kreeg geen strakke lijn met de eyeliner. Overal zaten klonten en ik moest er wel een paar keer overheen om hem even dik te krijgen. Het was nog een best lastige klus. Bij mijn linker oog begon het ineens erg te prikken, alsof ik er pepermunt in had gewreven. Waarschijnlijk is er gewoon iets van de eyeliner in mijn oog gelopen, dus daar moet je goed mee uitkijken! 
En zo ziet het er dus uit als je je ogen open hebt met mascara. Het product werkt niet heel fijn, maar het is wel een "eyecather". Het valt heel erg op. Ik vind hem best leuk staan. Als je 's ochtends snel moet zijn is dit niet het product waar ik naar zou grijpen, omdat je er toch wel eventjes voor moet  gaan zitten. Met genoeg tijd zou ik hem zeker vaker dragen. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten