maandag 10 december 2012

Even voorstellen!


Degene die deze blog gaan lezen zullen misschien bij voorbaat al zeggen: “weer zo iemand die gaat bloggen”. Ja, je wordt er tegenwoordig mee dood gegooid. Elk meisje begint tegenwoordig met bloggen. Ik hoop dat mijn blogs interessant genoeg zijn om te gaan lezen. Ik zal mij allereerst voorstellen, dan weet je met wie je te maken krijgt als je deze blog gaat lezen.



Ik ben Roos en ik leef alweer 17 jaar op deze planeet. Ik woon ook al 17 jaar in hetzelfde kleine, gezellige dorpje op de Veluwe: Nunspeet. Op dit moment zit ik nog in 5 havo en ben ik van plan om mijn examens te gaan halen. Of het lukt, zien we in mei wel weer. Naast school doe ik aan hockey, wat ik erg leuk vind, behalve de trainingen dam, meestal. Ik ben liever lui dan moe, zeg maar. Ook werk ik in een hotel, waar ik in de bediening loop en af en toe in de afwas. Het is altijd gezellig en mijn collega's zijn erg tof. Daarnaast is de zaterdag míjn avond: uitgaan. Ik houd ervan, eventjes relaxen en losgaan van de zware week die je achter de rug hebt. In een gezellig kroegje bij ons in het dorp. Daarnaast is zondag de uitbrak-dag.

Nu weten jullie wat ik ongeveer doe in de week, maar wie ik precies ben, dat weten jullie natuurlijk niet. Ik kan mezelf niet heel goed beoordelen, maar ik ben meestal vrolijk, meestal. Tenzij ik moe ben of als mensen zeuren. Ik ben een optimist, en ook dit is meestal, maar ik houd niet van pessimistische mensen. In ieder geval: mensen die altijd negatief kijken. Ik ben een chaoot. Een enorme chaoot. Dat is vooral te merken aan mijn kamer. Alles ligt overhoop.
 Jullie weten ook niet wat jullie op deze site kunnen verwachten, daarom zal ik de dingen die ik hoogstwaarschijnlijk ga behandelen nog even toelichten. Ik houd van make-up, en nee ik word geen beautyblogger (daar weet ik dan niet genoeg vanaf), maar misschien dat jullie af en toe iets voorbij zien komen. Lifestyle is iets wat ik ook erg leuk vind. Dit kan natuurlijk heel erg uitlopend zijn. Tips en trucs komen misschien ook wel voorbij en gewoon blogs over mijn leven. Wat ik doe, wat ik denk en whatsoever. Ik houd van praten en schrijven, dus een grote kans op veel praatblogs met veel random stuff erin.

Dit was een introblog, ik hoop dat ik mensen heb geprikkeld en dat jullie af en toe op mijn blog kijken. Wat wil jij graag zien op deze site? Laat het achter in de comments!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten